Post by ecbetbioquacka on Feb 18, 2022 20:06:27 GMT 3.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magic Rush: Heroes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magic Rush: Heroes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk ökar alla ▞▞▞
▞▞▞ Magic Rush: Heroes 2022 version ▞▞▞
Betala för att vinna spelet
Roligt spel men för mycket lön för att vinna innehåll. Väldigt obalanserat om man går på den vägen. Jag rekommenderar gratis att spela och bara ha kul.
en bra mycket tid att spendera spel (ja, om du har mobilt internet)
Detta är det bästa spelet jag har spelat på min telefon någonsin.
Spelet är väldigt orättvist. Jag har spelat det i 6 år varje dag, men nu bestämde jag mig för att avinstallera. Om du spelar det här spelet var beredd att slösa mycket tid. Jag samlade många typer av resurser i veckor för att kunna uppgradera olika tekniker. sedan på fem minuter attackerade en högre nivå mig med två ton och tog alla mina resurser. För att återhämta mig till samma plats där jag var innan attacken skulle det ta veckor. Verkar väldigt orättvist, så jag bestämde mig för att sluta spela det.
Det är en blandning mellan 2 bra spel
det dumma spelet håller avstängt mitt i slagsmålen
Ungefär som Heroes Charge, men med några extra saker att göra. Samma pay-to-win-element som vanligt i dessa spel. Jag gillar TD-elementet i spelet.
Mycket underhållande!
Spelet är väldigt bra men ibland startar det inte eller fångar nätverket. Ibland på vi-nätverket men inte på jio-nätverket.
Tills nu kan jag fortfarande inte logga in med Facebook-to 🙄😔
Jag gillar det så mycket att funktionerna är fina jag älskar det verkligen men i min surfplatta börjar det långsamt men alla saker varierar bra jag älskar det
Jag är ärligt talat chockad över att jag har roligt med ett mobilspel, verkligen beroendeframkallande och roligt överlag.
Kära utvecklare, din handling för med sig en negativ miljö mot spelgemenskapen. Jag föreslår att du börjar rekrytera nya arbetare för att upprätthålla din spelframtid och även en speltestare för att trollera uppdateringarna igen innan de publiceras. Din programmerare och kundtjänst är ganska förlegad och halt. Tack
Spelat många år. Var en stor spenderare och höll i det ett tag. Jag lämnade över mitt to. För att ha ett bra VIP-to behöver du flera spelare på samma to. Det här spelet är skräp, och om du inte vill spendera tillräckligt för att köpa ett hus, sluta nu. Inte värt det....spelet borde tas ner.
Magic Rush: Heroes Rollenspiele iixe
dum uthållighet måste kämpa.. hur kan man spela detta spel? begränsat spelande. behöver köpa uthållighet.. pengar laddare.
Kommer upp hela tiden när man spelar något och det är jättetråkigt 囧囧囧!!!!!! : ( ! !!!!!!! ! !! ! !……………
Perbaiki.....sangkot teruk...
Lep's World Z Аркаде qenh
trevligt spel men ibland väldigt laggy, speciellt när det är krig och i korsserverkrig.
ganska trevligt spel
Magic Rush: Heroes Ролеви yeg
Trevligt inte dåligt
Jag kan inte återställa mitt to, jag tillbringade, tror jag, 3-5 år på att spela det här spelet och jag KAN INTE återställa det, jag fortsätter att ansluta till Google Play-spel men det låter mig inte, det står alltid att jag måste uppgradera spelversionen även om jag redan har senaste versionen av spelet, inte ens mitt Facebook-to fungerar TT SNÄLLA HJÄLP MIG
Långsamt RTS krigsspel. Blir svårt för F2P efter lv60. kurrenskraftiga fackföreningar domineras av P2P.
Magic Rush: Heroes રોલ પ્લેઇંગ sqrh
Okej för mig.
Spel är vanligtvis gjorda för att ha kul.. Men DETTA SPEL ÄR TOTALT MOTsatsen. Det är en lön att vinna spel. Du måste betala en hel del pengar bara för att vara från toppspelarna. Folk angriper dig bokstavligen mest varje gång eftersom de betalar mycket pengar. Slösa inte dina pengar på något dumt som detta. En annan sak, jag har läst den långa integritetspolicyn och de sa att de ville veta din plats så jag avinstallerade den direkt efter det. Gå och hitta ett annat säkert och användbart spel
Brukade spela det tidigare men det finns ett allvarligt problem nu. Spelet ansluter inte till servern vid start. Jag vet inte om det bara är mitt problem ensam eller om någon annan också står inför det. Jag blir verkligen glad om någon hjälper mig att fixa detta.
Ett beroendeframkallande spel med lätt spel, älskar spelet btw. Fortsätt så utvecklar
Det här spelet är p2w men jag är okej med det-(jag antar) jag har jämnat ut men det ibland buggar det kan bara vara mitt internet men när jag använder telefoner av bra kvalitet och högt internet kommer det fortfarande att bugga, jag kan låta lite sur men det är inte vad jag är här för jag är här för att säga att det här spelet måste sänka p2w på ett sätt eftersom jag bläddrade igenom betygen och de handlade mest om "p2w" så snälla sänk det mesta av lönen för att vinna Tack💜 (tre stjärnor tills vidare)
Magic Rush: Heroes Roolipelit ror
Uppdaterade några lösa in koder
Betyg 3 överlag bra spel. Just nu har jag problem med att logga in i mitt spel igen. Återansluten och omstartad och fortfarande samma problem... 🤨
Spelet är roligt men för att göra något i det här spelet måste du betala. Du blir avstannad i spelet eftersom det inte är en lätt uppgift att gå upp i nivå när du går. Legendhjältar kostar för mycket och de kräver mycket pengar. Vilket du hela tiden lägger till i spelet som folk kämpar för att få upp med det du har i spelet eftersom du måste betala för att avancera hjältar. Du behöver många olika hjältar för olika delar av spelet, så försök att fortsätta vår kamp.
behöver mer förbättring av grafiken, men spelet är bra och spännande.
Jag skapade ett nytt Facebook-to bara för att binda mitt to, "to redan bundet". Gjorde ett nytt Google-to, "to redan bundet". Gjorde det där VK-tot tjur****, "tot är redan bundet" innan jag ens slutade figurera det. Det här spelet är INTE BUNDET på något to, och inte heller något av dessa ton bundna till det här spelet eftersom de alla är helt nya. Vill du förklara det för mig dev? Jag skulle vilja behålla mina framsteg här, jag frigjorde till och med mitt Facebook-to för att binda det nu, snälla hjälp mig att ta reda på det här.
BASERAD
Det här spelet är roligt i början, men du kan bli beroende och börja betala. Efter att ha spelat i mer än 3 år, slösar det här spelet mycket tid och pengar. Utvecklarna släpper nya legendhjältar som slår den nuvarande metan (som tog mycket tid och pengar att uppnå) även med en stor kraftskillnad, så att du tvingas spendera mer
Behå
Jag brukade ha ett gammalt to på Facebook här och när jag försöker logga in på det står det "to redan bundet till en annan enhet" eller något i närheten av det, kan du hjälpa mig?
Det är bra men det behöver något.. Något nytt och fräscht..en uppdatering eller magisk rush 2..Jag vet verkligen inte